30 09, 2019

Podcast van marconderneemt

2019-09-30T15:31:58+01:00september 30th, 2019|Interview|0 Reacties

Harro Willemsen was te gast in de podcast marconderneemt van Marc de Groot. Ze hebben een dik half uur gesproken over ondernemen, veranderingen in sales, keuzes maken, de Par5 methode, de perfecte LinkedIn update en 1000 pingpong ballen. En natuurlijk een kortingscode om te beschikken over het boek de Par5 methode.

29 07, 2019

Gast van de week

2019-07-29T12:01:06+01:00juli 29th, 2019|Interview|0 Reacties

Harro Willemsen was te gast in de wekelijkse uitzending van Advertising Heroes. Onder het genot van een heerlijk drankje spraken Jacarrino en Harro meer dan een uur over ondernemerschap, marketing en acquisitie. Natuurlijk kwam het boek de Par5 methode ook uitgebreid ter sprake. Het geheel gelardeerd met IPA-bier, uitdagende vragen en videogames. Het interview is ook op Spotify en Podbean terug te luisteren.

27 05, 2019

Het bouwen van een hitlist

2019-05-27T08:37:35+01:00mei 27th, 2019|Artikelen|0 Reacties

Het tafereel is op veel plekken hetzelfde. Wanneer je als new business salesprofessional aan de slag gaat bij een nieuwe organisatie komt op je eerste dag een grote stapel oude adressen op tafel. Een bonte verzameling Excelbestanden, print-outs van ex-CRM-pakketten, kopieën van beursdeelnemerslijsten en handgeschreven paperassen van je voorgangers. “Er zitten vast nog goede leads tussen”, zijn de zalvende woorden van je chef verkoop. Als dit soort adressen niet goed zijn geconverteerd of gekwalificeerd in [...]

16 05, 2019

Interview met Harro Willemsen

2019-05-16T18:04:02+01:00mei 16th, 2019|Interview|0 Reacties

Harro Willemsen was te gast in de podcast van Erno Hannink. Hierin heeft hij gesprekken met opvallende ondernemers en krijgt hij telkens weer bijzondere resultaten en presentaties die hem altijd weer verrassende inzichten geven. In deze podcast een open een eerlijk gesprek over ondernemen, het salesvak, de ontwikkelingen in de retail en business-to-business-verkoop en het boek de Par5 methode. Daarnaast kom je te weten hoe Harro op 17-jarige leeftijd de beste verkoper van Nederland [...]

4 05, 2019

Introductie De Par5 methode verschenen

2019-05-14T09:07:15+01:00mei 4th, 2019|Download|0 Reacties

Nieuwsgierig naar de Par5 methode? We hebben een compacte introductie van de Par5 methode voor je gemaakt (PDF - leestijd 15 minuten). Je krijgt deze introductie cadeau bij het inschrijven op onze nieuwsbrief. We sturen je maximaal drie keer per jaar een update over nieuwe artikelen, tips. video’s, trainingen, checklists, downloads en andere nuttige tools die we gemaakt hebben rondom de Par5 methode.     Schrijf je in op onze nieuwsbrief [...]

15 03, 2019

De perfecte LinkedIn update

2019-03-15T12:56:47+01:00maart 15th, 2019|Artikelen|0 Reacties

Vrijwel iedereen die er zakelijk toe doet, is tegenwoordig op minstens tien manieren verbonden, bereikbaar en benaderbaar. We bellen steeds minder met elkaar, maar ondertussen communiceren we steeds meer via andere kanalen, zoals social media. LinkedIn is bij business-to-business-acquisitie het meest belangrijke socialmedia-platform. Als je succesvol contact wilt leggen met nieuwe klanten, is LinkedIn een logisch en noodzakelijk medium. Hoe laagdrempeliger het eerste contact, hoe kleiner de kans op een afwijzende reactie. Je moet als [...]

1 03, 2019

Persbericht – Het boek de Par5 methode is verschenen

2019-03-01T09:32:57+01:00maart 1st, 2019|Persbericht|0 Reacties

PERSBERICHT - 1 maart 2019 Boek ‘De Par5 methode’ is de nieuwe standaard in acquisitie Op 28 februari verscheen het boek De Par5 methode van salesexperts en commercieel trainers Harro Willemsen en Arjo Bunnik. Met dit boek rekenen zij af met ouderwetse acquisitiemethoden zoals cold calling, ofwel koude acquisitie. “Klanten zitten niet meer op cold calling te wachten en salesprofessionals evenmin. Cold calling is morsdood wat ons betreft. Het is tijd om dit te vervangen [...]

15 02, 2019

Case stories

2019-02-15T11:52:21+01:00februari 15th, 2019|Artikelen|0 Reacties

Een van de pijnlijkste constateringen die je als commercieel professional kunt doen, is ontdekken, dat je klant geen enkel vertrouwen heeft in wat je hem vertelt. Van alle communicatie die je bedrijf richting de markt en je klanten stuurt, wekken jouw salesverhalen en argumentaties het minst vertrouwen op bij je klant. Je kunt dus het beste stoppen met het gebruiken van USP’s, voorgekauwde ROI-berekeningen en spetterende presentaties. Eén ding werkt wel goed bij klanten. De [...]

21 11, 2018

De 4×4 vragenmatrix

2018-11-21T08:27:00+01:00november 21st, 2018|Artikelen|0 Reacties

Het is geen nieuws voor je dat een succesvolle commerciële professional een hoop vragen stelt aan zijn klanten en prospects. Niet alle vragen zijn echter even goed. Iedere zakelijke gesprekspartner is dol op goede en scherp geformuleerde vragen. Maar hij zit niet te wachten op slappe vragen op het niveau van: “Wat doen jullie precies” of “Zijn jullie tevreden over de huidige leverancier”. Dan heb je nog de koning van de meest gestelde vragen: “Waar [...]

24 10, 2018

Vijf redenen om te voldoen aan de AVG bij acquisitie

2018-10-24T11:35:05+01:00oktober 24th, 2018|Artikelen|0 Reacties

Sinds 25 mei 2018 is de nieuwe Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) van toepassing. De verordening beschermt de privacy van personen en bevat regels over de manier waarop persoonsgegevens moeten worden verwerkt. De gevolgen van deze wet zijn groot voor iedere organisatie die persoonsgegevens gebruikt en verwerkt. De AVG heeft dus ook veel invloed op de manier waarop organisaties met marketing en acquisitie moeten omgaan. In algemene zin is er een grondslag nodig wanneer je als [...]

Laad meer berichten