Wil je persoonlijke begeleiding bij je eigen acquisitieproces? Dan is individuele coaching voor de Par5 methode de beste keus.

Traditionele methoden zoals koude acquisitie leveren te weinig rendement op en worden door salesprofessionals en prospects als negatief ervaren. Daarbij legt de AVG-wetgeving allerlei restricties en voorwaarden op voor business-to-business acquisitie.

De Par5 methode is speciaal ontwikkeld om op een professionele en persoonlijke manier afspraken te maken met potentiële klanten. Zonder opdringerig te zijn en geheel AVG-proof.

Direct informatie aanvragen

Deze maatwerk coaching is helemaal afgestemd op je specifieke bedrijfs- en marktsituatie. We nemen jouw persoonlijke markt- en bedrijfssituatie als uitgangspunt. Hierdoor zijn alle voorbeelden, opdrachten en cases gebaseerd op jouw dagelijkse praktijk.

Praktische informatie

995All-in ex. BTW
  • Acht uur verdeeld over een periode van circa 6 weken
  • Individuele begeleiding, zowel face-to-face als via Skype
  • Compleet maatwerkprogramma afgestemd op je eigen wensen en marktsituatie
  • Voor 1 tot 2 deelnemers
  • Met opdrachten, vooraf, tussendoor en achteraf voor een directe transfer naar de praktijk
  • Inclusief zes maanden ondersteuning voor telefoon of skype
  • Je ontvangt een exemplaar van de Par5 methode (hardcopy, e-book en audioboek)

Hieronder staan een aantal thema’s die bij een individuele coaching aan bod kunnen komen. een. Een definitief programma stellen we gezamenlijk samen, na een uitgebreide intake met elkaar.

Onderwerpen die tijdens de coaching aan bod kunnen komen

  • De basis van moderne acquisitie: de juiste mindset en attitude

  • Van cold calling naar de Par5 methode – een positieve aanpak

  • Ontwikkelen van acquisitietools: case stories, hitlist en painlist

  • De kracht van social selling en LinkedIn essentials

  • Persoonlijke marketing, thoughtleadership en professionele profiling

  • Selectie van kanalen en opzetten van een eigen acquisitie-funnel

  • Op de radar komen bij prospects – inzetten van kort, krachtige berichten

  • Linken met contactpersonen en toewerken naar het verkrijgen van een opt-in

  • Het volgen van prospects op je hitlist: de eerste successen

  • Het gebruik van de telefoon binnen de Par5 methode

  • Het bezoeken van netwerkevents en beurzen

  • De inzet van creatieve mailingen om contactpersonen te verrassen

  • Het sterkste kanaal: het verkrijgen van referrals en aanbevelingen

  • Het voeren van een eerste live gesprek

  • Specifieke communicatievaardigheden bij acquisitie

  • Kwalificeren en het maken van een zinvolle afspraak

Meer informatie en inschrijven

Wat maakt de Par5 methode uniek als acquisitiemethode?

Meer dan 250 bedrijven gingen je voor – hieronder een kleine greep uit onze klantenportefeuille