Wil je met je salesteam of commerciële afdeling vijf tot tien meer rendement uit je acquisitie-inspanningen halen? Volg dan een maatwerk incompany training over de Par5 methode.

Traditionele methoden zoals koude acquisitie leveren te weinig rendement op en worden door salesprofessionals en prospects als negatief ervaren. Daarbij legt de AVG-wetgeving allerlei restricties en voorwaarden op voor business-to-business acquisitie.

De Par5 methode is speciaal ontwikkeld om op een professionele en persoonlijke manier afspraken te maken met potentiële klanten. Zonder opdringerig te zijn en geheel AVG-proof.

Direct informatie aanvragen

Deze incompany training wordt helemaal afgestemd op je specifieke bedrijfs- en marktsituatie. We houden een uitgebreide intake met alle stakeholders en de deelnemers. Hierdoor zijn alle voorbeelden, opdrachten en cases gebaseerd op de dagelijkse praktijk. Bij deze training kunnen ook collega’s van ondersteunende afdelingen deelnemen, zoals marketeers, inhoudelijke professionals en binnendienst medewerkers.

Praktische informatie

3495All-in ex. BTW
  • Twee volledige klassikale dagen op locatie gegeven
  • Uitgebreide intake met alle deelnemers
  • Compleet maatwerkprogramma afgestemd op uw wensen en marktsituatie
  • Voor 3 tot 12 deelnemers – ervaring met acquisitie is niet nodig
  • Met opdrachten, vooraf, tussendoor en achteraf voor een directe transfer naar de praktijk
  • Inclusief zes maanden ondersteuning voor telefoon of skype
  • Iedere deelnemer ontvangt een exemplaar van de Par5 methode (hardcopy, e-book en audioboek)

Hieronder staan een voorbeeldprogramma hoe de tweedaagse incompany training eruit kan zien. Een definitief programma stellen we gezamenlijk samen, na een uitgebreide intake met alle stakeholders en de deelnemers.

Dag 1: introductie van de Par5 methode

  • De basis van moderne acquisitie: de juiste mindset en attitude

  • Van cold calling naar de Par5 methode – een positieve aanpak

  • Ontwikkelen van acquisitietools: case stories, hitlist en painlist

  • De kracht van social selling en LinkedIn essentials

  • Persoonlijke marketing, thoughtleadership en professionele profiling

  • Selectie van kanalen en opzetten van een eigen acquisitie-funnel

  • Op de radar komen bij prospects – inzetten van kort, krachtige berichten

  • Linken met contactpersonen en toewerken naar het verkrijgen van een opt-in

Dag 2: inzet van kanalen en toewerken naar de afspraak

  • Het volgen van prospects op je hitlist: de eerste successen

  • Het gebruik van de telefoon binnen de Par5 methode

  • Het bezoeken van netwerkevents en beurzen

  • De inzet van creatieve mailingen om contactpersonen te verrassen

  • Het sterkste kanaal: het verkrijgen van referrals en aanbevelingen

  • Het voeren van een eerste live gesprek

  • Specifieke communicatievaardigheden bij acquisitie

  • Kwalificeren en het maken van een zinvolle afspraak

Meer informatie en inschrijven

Wat maakt de Par5 methode uniek als acquisitiemethode?

Meer dan 250 bedrijven gingen je voor – hieronder een kleine greep uit onze klantenportefeuille