Het boek over de Par5 methode

Met het Boek de Par5 methode leer je aan tafel komen bij nieuwe klanten. Dit is dan ook de grootste uitdaging van iedere ondernemer, salesprofessional of ZZP’er. Traditionele methoden zoals koude acquisitie leveren te weinig rendement op en worden als negatief ervaren. Daarbij legt de AVG-wetgeving allerlei restricties en voorwaarden op voor business-to-business acquisitie.

Het is dus tijd voor een nieuwe, positieve en effectieve acquisitieaanpak: de Par5 methode. Speciaal ontwikkeld voor iedereen die op een professionele en persoonlijke manier afspraken wil maken met potentiële klanten. Zonder opdringerig te zijn en geheel AVG-proof. Met een conversie die vijf tot tien keer hoger ligt dan bij traditionele acquisitiemethoden.

Het boek de Par5 methode beschrijft een volledig geïntegreerde aanpak van het ontdekken en selecteren van leads tot het maken van zinvolle afspraken. Alle belangrijke kanalen en communicatiemiddelen komen aan bod, waaronder social selling, referral marketing, netwerken, offline events, telefoongebruik, mailingen en krachtige online tools. Dit is een echt praktijkboek, vol met stappenplannen en aansprekende voorbeelden.

Vier gerenommeerde specialisten hebben een waardevolle bijdrage geleverd aan dit boek. Arnoud Engelfriet, juridisch specialist bij ICTRecht, vertelt over de achtergronden van de AVG en acquisitie; Maxim Spek is directeur van prospex en gaat dieper in op contentmarketing; Vianne Scharloo, socialmedia-expert, deelt haar kennis over het zakelijk inzetten van Facebook en Instagram en tot slot Corinne Keijzer van Digital Moves, zij legt uit hoe LinkedIn en Sales navigator effectiever ingezet kunnen worden.

Hardcopy
De Par5 methode boekomslag

De Par5 methode boek (Hardcopy)

€ 27,95 incl. verzendkosten

E-book
De De Par5 methode e-book

De Par5 methode E-book (ePub)

€ 17,95

Directe download

Audioboek
Audioboek

De Par5 methode audioboek (MP3)

€ 16,95

Directe Download

Over het boek

Wat zeggen de lezers over de Par5 methode?

De Par5 methode is wat mij betreft de nieuwe standaard als het gaat om op een slimme, integere manier klanten winnen.

De 5 stappen die jullie hierin uitvoerig beschrijven kan ik uitstekend gebruiken om mijn conversiepercentage te verhogen.

Marco Durieux, Belduna

Makkelijk te lezen zonder ingewikkelde termen. Iedere salesprofessional zou dit boek moeten lezen.

Marco van Lieshout, Damen Drukkers

Echt een aanrader voor iedereen die een integrale acquisitie aanpak nodig heeft.

Philippe den Arend , Traxion

Verrassend praktisch en doordacht. Het is je verkoopplan van de 21e eeuw.

Frans van der Meer, VDMi

De Par5 methode is ontwikkeld voor effectieve acquisitie in een wereld waar online en offline naadloos in elkaar overvloeien en de AVG een extra hindernis opwerpt bij het werven van nieuwe klanten. Met als resultaat een conversie die vijf tot tien keer hoger ligt dan bij traditionele acquisitiemethoden (bewezen in de praktijk!) Lees hier de hele review.

Petri Zandijk, Holmatro

De Par5 methode is enthousiasmerend, praktisch en resultaatgericht. Sinds wij ermee experimenteren zien we de eerste resultaten komen.

Martin van dam, Group 7

Een must-read voor iedereen die op zoek is naar nieuwe klanten!

Martijn Laurense, Hameetman

Het heeft mijn visie op acquisitie veranderd.

Erik van den Akker, Kenneth Smit

‘De nieuwe standaard in acquisitie’ is te zacht uitgedrukt. Het is de nieuwe Salesbijbel.

Jan-Willem Seip, Vendicum

Stap voor stap wordt het nieuwe b2b-acquireren uitgelegd en goed onderbouwd.

FerrySz

Voor menig team in loondienst zal dit een eye-opener zijn, wat zeg ik: een complete revolutie! Totaal andere manier van denken over je klant en samenwerken met die klant in het verkoopproces.

Meta Groot Antink, Tekst met Pit

Modern, to the point en goed geschreven.

Maik9

Aanrader voor iedereen die koude acquisitie meer dan zat is en volgens een solide proces aan de slag wil om nieuwe klanten te winnen!

Martijn Euyen

De schrijvers aan het woord

Over het boek de Par5 methode

Een introductie van de Par5 methode ontvangen?

Lees de introductie op de Par5 methode

Nieuwsgierig naar de Par5 methode? We hebben een compacte introductie van de Par5 methode voor je gemaakt (PDF – leestijd 15 minuten). Je krijgt deze introductie cadeau bij het inschrijven op onze nieuwsbrief. We sturen je maximaal drie keer per jaar een update over nieuwe artikelen, tips. video’s, trainingen, checklists, downloads en andere nuttige tools die we gemaakt hebben rondom de Par5 methode.

 

 

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Wat maakt de Par5 methode uniek als acquisitiemethode?

Hoge conversie

De Par5 methode heeft een conversie die vijf tot tien keer hoger ligt dan bij traditionele acquisitiemethoden zoals koude acquisitie en cold calling.

Integrale methode

Een volledig geïntegreerde aanpak van het ontdekken en selecteren van leads tot het maken van zinvolle afspraken.

Geheel AVG proof

Wanneer je alle stappen van de Par5 methode volgt, werk je geheel volgens de AVG/GDPR wetgeving.

Positieve aanpak

Zowel door de commercieel professional als de prospect wordt het acquisitieproces als zeer positief ervaren.

Meetbare resultaten

Door de heldere opzet van het acquisitieproces, geeft de Par5 methode voorspelbare en meetbare resultaten.

Nieuwste inzichten

De Par5 methode is gebaseerd op de nieuwste inzichten in business development en werkt met alle moderne salestools.

Speciale regelingen

Meerdere exemplaren

Als je meer dan 10 exemplaren tegelijk wilt bestellen, namens een boekhandel wilt inkopen, een speciaal verzoek hebt of bijbehorend materiaal wilt nabestellen (posters, vlinders) neem dan direct contact met ons op.

Persinformatie

Op zoek naar persberichten, fotomateriaal of andere informatie voor persdoeleinden, kijk dan op onze speciale perspagina.

Affiliate link

Wil je het boek promoten via je eigen website, nieuwsbrief of via social media? Vraag dan een speciale affiliate link aan. Je krijgt dan een vergoeding voor ieder verkocht boek.

Overige informatie

Andere online boekwinkels

Het boek is ook op andere plaatsen te koop, onder andere bij Mangementboek, Bol en Some Books.