

Op zoek naar het beste acquisitie webinar? Wil je met jezelf of met je salesteam vijf tot tien keer meer rendement uit je acquisitie-inspanningen halen? Dan is het tijd om kennis te maken met de Par5 methode.
Traditionele methoden zoals koude acquisitie leveren te weinig rendement op en worden door salesprofessionals en prospects als negatief ervaren. Daarbij legt de AVG-wetgeving allerlei restricties en voorwaarden op voor business-to-business acquisitie.
De Par5 methode is speciaal ontwikkeld om op een professionele en persoonlijke manier afspraken te maken met potentiële klanten. Zonder opdringerig te zijn en geheel AVG-proof.
Meer weten over de Par5 methode. Lees het boek of download een introductie.

Dit webinar is een introductie op de Par5 methode en is voor iedereen geschikt die te maken heeft met business-to-business acquisitie en nog geen of weinig kennis heeft van de Par5 methode. Specifieke voorkennis is niet nodig.
Voor degenen die al bekend zijn met de Par5 methode of het boek al zorgvuldig hebben gelezen, organiseer ik binnenkort een speciaal webinar met de titel: ‘De Par5 methode in tijden van crisis.’ De webinars zijn ontwikkeld door de sales specialisten van 3to1.

Het acquisitie webinar is interactief en duurt circa 1,5 uur. Je kunt van tevoren een PDF downloaden met een introductie op de Par5 methode. Er is voldoende ruimte voor het stellen van vragen. Ook achteraf kun je altijd contact opnemen.
Het programma ziet er in grote lijnen als volgt uit:
Van cold calling naar de Par5 methode – een positieve aanpak
De basis van de Par5 methode
Het hele proces in vogelvlucht
Selectie van kanalen en opzetten van een eigen acquisitie-funnel
De kracht van social selling en LinkedIn essentials
Persoonlijke marketing, thoughtleadership en professionele profiling
Op de radar komen bij prospects – inzetten van korte, krachtige berichten
Linken met contactpersonen en toewerken naar het verkrijgen van een opt-in
De stap naar een eerste livegesprek
De inzet van creatieve mailingen
Offline events bezoeken
Referral marketing: het sterkste kanaal
Aan de slag: starten met je acquisitieproces